[Olug-list] SuSE 8.2 has trouble reading a second (NTFS) disk

Per Inge Oestmoen pioe@coldsiberia.org
Sat, 26 Apr 2003 20:21:28 +0200

Erik Grinaker wrote:

> Da skal du kunne mounte partisjoner av hjertens lyst :)

Med andre ord: Hvis jeg nå skriver inn min hda disk med hda, hda1,
hda2, hda3, hda4 og hda5 i /etc/fstab bør jeg kunne få partisjonene
opp på samme måte som i SuSE 8.1, Mandrake 9.0 og 9.1?

Greit, men hvorfor klarte ikke SuSE 8.2 å registrere og gjøre bruk av
NTFS-disken og partisjonene der på samme måte? Mysteriøst.

Per Inge

Per Inge Oestmoen, Norway