[Olug-list] Endringar på lista?

Joachim Mæland joachim@profine.net
26 Apr 2003 21:20:55 +0200

On Sat, 2003-04-26 at 21:09, Roy-Magne Mo wrote:

> Ser at det er ein del folk som ikkje veit korleis ein postar på ei
> liste. Til slike folk kan ein gjere sette opp ei instruksjonsside om
> korleis ein postar, men det er ingen grunn til å sleppe dei til på li=
sta
> før dei veit å skikke seg.

Ballen ruller og benytter anledningen til å uttrykke min beskjedne
oppfatning...

Vi skal fremme Linux og åpne standarder... Vi skal ikke fremme Wintendo
og deres HTML i mail, og SV i subject spesielt og herping av standarder
generelt. Slike ulumskheter hører absolutt ikke hjemme på olug-list.

Om RMM mener butikk, bør han snarest sette opp sin skikk og bruk"-side,
så kan vi i førsteomgang nagge pøblene med en automatisk "Husk å poste
riktig"-påminnelse med link til RMM sin (sikkert) eminente side. Vi
klarer sikkert å sperre for posting også, dersom synderen ikke snur i
tide... ;P

mvh
Joachim
--