[Olug-list] Endringar p å lista?

Roy-Magne Mo rmo@sunnmore.net
Sat, 26 Apr 2003 21:28:18 +0200

On Sat, Apr 26, 2003 at 09:20:55PM +0200, Joachim Mæland wrote:
> Om RMM mener butikk, bør han snarest sette opp sin skikk og bruk"-side,
> så kan vi i førsteomgang nagge pøblene med en automatisk "Husk å poste
> riktig"-påminnelse med link til RMM sin (sikkert) eminente side. Vi
> klarer sikkert å sperre for posting også, dersom synderen ikke snur i
> tide... ;P

Snillisme! Om folk blir kasta av lista, blir eit forhold mellom dei og
listmanageren, og ikkje dei og dei som er på lista.

Slik er det med dei fleste som driv på med overtramp på internett,
gruppa er veldig liten, men fører til at dei resterande 99% prosent må
tilpasse seg. Det er ikkje eg interessert i, det bør kunne definerast
krav til å heile tatt få lov til å vere med i debatten.

Det står heller ikkje om windows og linux/*bsd/osv heller, det finnast
mange gode e-postlesarar som oppfører seg på windows også. Heile
problemet ligg hos den som postar, dei gidd ikkje å sette seg inn i
korleis ting fungerar før dei postar. Dei fleste internett-brukarar som
kjem til i dag er konsumentar som forventar å få alt lagt opp i hendene,
då helst av Microsoft.

--
Roy-Magne Mo