[Olug-list] Netikett (var: Endringar p å lista?)

Roy-Magne Mo rmo@sunnmore.net
Sun, 27 Apr 2003 22:26:45 +0200

Sidan det er no fleire som har svart meg med ein voldsomt forsvar for
dei som ikkje ønskar å innrette seg.

Her er mitt forslag til korleis ein kan gå fram:

* Vi følger netikette (enkel informasjonsside kan settast opp)

* Vi les http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html før vi
  postar

* Mailman 2.1 kan settast opp til å avvise mail med gitte emne og
  vedlegg (dvs. html-mail)

olug-lista hadde ein tilvekst på over 100 medlemar på mindre enn 14
dagar, det vitnar om at det var interesse for ei slik gruppering.
Likevel har ikkje aktiviteten på lista eller på samlingar vore med på å
stimulere til anna enn innstallasjon av nye distribusjonar.

Slik som det har vorte teke til ordet for å bruke mailinglista passar
bedre for eit webforum der ein kan klikke og trykke og tenke mindre.

--
Roy-Magne Mo