[Olug-list] Netikett (var: Endringar på lista?)

Kenneth Rørvik kenneth@argon.no-ip.com
27 Apr 2003 22:51:44 +0200

søn, 27.04.2003 kl. 22.26 skrev Roy-Magne Mo:
> Her er mitt forslag til korleis ein kan gå fram:
>
> * Vi følger netikette (enkel informasjonsside kan settast opp)
>
> * Vi les http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html før vi
>   postar
>
> * Mailman 2.1 kan settast opp til å avvise mail med gitte emne og
>   vedlegg (dvs. html-mail)

Tiltredes.

> Likevel har ikkje aktiviteten på lista eller på samlingar vore med på å
> stimulere til anna enn innstallasjon av nye distribusjonar.

Dermed henstiller jeg folk som leser lista til å komme med forslag til
tema - og til personer som de mener kan ha noe å bidra med, slik at vi
kan få en litt mer variert agenda, både mhp hvor "avanserte" tema som
taes opp, og hvilke felt som berøres... Så kan det hende at
søndagsskolen kan bli mer interessant for flere medlemmer.

--
mvh, Kenneth Rørvik
kenneth@argon.no-ip.com    //    http://argon.no-ip.com