[Olug-list] Endringar på lista?

Simen Gaure Simen.Gaure@usit.uio.no
27 Apr 2003 23:38:51 +0200

Jadajada.  Dette er Oslo Linux User Group.  Her i storbyen bruker vi
ikke landsmål, vi skriver bokmål eller riksmål.  De som ikke behersker
dette bør ikke få poste på listen vår men holde seg til ymse
distrikstlister. Dessuten kan pappa'n min mer linux enn pappa'n din, så!
Æddabædda.

Fra spøk til alvor.  Volumet på denne listen er ikke særlig stort, en og
annen melding kommer med noe HTML-greier og ANG: og greier; så kan man
jo høflig henstille i et privat brev om at dette er ufint og tilby seg å
hjelpe til med å omkonfigurere postprogrammet så det virker ordentlig.
Det er jo også langt mer høflig enn å bedrive automatsensur med et eller
annet sammenrasket perl-script.

Det er ikke særlig festlig å ha installert sin første linux-greie og så
drar man opp evolution for å spørre olug om et eller annet og så blir
meldingen automatsensurert av et perl-script fordi man ville gjøre den
pen med litt html.

--
Simen Gaure, Scientific Computing Group, USIT, University of Oslo