[Olug-list] To aktive nettkort på en maskin

Erik Grinaker erikg@wired-networks.net
11 Aug 2003 15:05:42 +0200

On Mon, 2003-08-11 at 14:57, Lars Evensen wrote:
> Har vært borte i samme problemstilling som det du beskriver her, men med 4
> bokser, hver med 1 NIC (du trenger i realiteten ikke mer enn det når man
> gjør som under her).

Vel, for å få full redundans bør man vel ha to NICs i boksen også. Jeg
har lest litt mer om bonding under Linux her, og jeg vil tro at den
flotte løsningen som Lars nevner her, kombinert med to bondede
interfaces med round-robin og failover som kjører trunket mot switchene
vil være en løsning som er på høyde med det meste.

--
Erik Grinaker
http://erikg.wired-networks.net

This signature has been rot13-encrypted twice, reading it is illegal
under the terms of the DMCA.