[Olug-list] Re: Skolelinux lanserer Linux-veiviseren

Markus Gamenius skolelinux at gamenius.net
Wed, 03 Dec 2003 16:33:35 +0100

Jeg gj=F8r ALLE klar over at det er blit vedtatt at vi skal innf=F8re reg=
ler
for "god folkeskikk" p=E5 v=E5re lister, og at folk som ikke vet =E5 oppf=
=F8re
seg vil f=E5 advarsler og ev. bli moderert/utestengt for en tid, hvis de
ikke skjerper seg.=20

Ordlyden i reglene vil bli behandlet p=E5 et styrem=F8te n=E5 mandag 8/12=
, og
lagt ut p=E5 sidene v=E5re.=20

S=E5 jeg ber alle om =E5 oppf=F8re seg skikkelig. Nina er rimelig fersk o=
gj=F8r mer for "v=E5r sak" enn de fleste, s=E5 hvis man skjeller ut henne
bommer man stygt. Hun fikk mange nok mail, til =E5 "ta hintet", noe hun
selv har p=E5pekt i e-post til lista.

Jeg regner denne sakken som avsluttet, og at vi alle fortsetter =E5 f=F8l=
ge
"Kardemommeby-loven".

Markus Gamenius
Leder av Skolelinux