[Olug-list] Neeei! glibc trynte... Don't do this at home!

Morten Sickel Morten.Sickel@nrpa.no
Thu, 20 Feb 2003 14:41:13 +0100

Denis skrev:
> [...]
ting
fra

>Hmm, mindre sadomasochistisk =E5 bruke apt-rpm til oppgradering slik =
som det
ble=20
>diskutert p=E5 lista tidligere :-)
Tviler ikke et =F8yeblikk... Men, det var moro s=E5 lenge det varte... =
Lurer
forresten p=E5 om jeg husket feil og det var rh 7.2, men samme..

>ok.. min erfaring er at du med en s=E5 gammel redhat vil slippe mye =
knot og
f=E5=20
>bedre resultater ved rett og slett =E5 oppgradere via rpm, alternativt =
bytte
ut=20
>til noe annet (hvis du liker kompilering er gentoo helt glimrende, =
bruker
det=20
>selv her... )
Hm, den s=E5 ikke dum ut. Kanskje redhattens dager er talte...

Niks, dvs
det
>_Ekte_ menn tar backup ! :-)
Joda, du har helt rett, jeg har _hatt_ policyen at alt annet enn /home =
og
/etc g=E5r det an =E5 f=E5 tak i igjen fra andre kilder, s=E5 de =
beh=F8ver ikke jeg =E5
passe p=E5, men n=E5r installasjoncden ble l=E5nt bort f=F8r jeg fikk =
meg brenner...

Takk for hjelp, tror gentoo skal testes ut litt..

Morten