[Olug-list] OLUG møtedag

Torbjørn Heltne torbjorn.heltne@amelektronikk.no
Wed, 15 Jan 2003 18:48:35 +0100

Siden jeg er fast booket på andre ting tirsdager (har vært det de siste
ti årene) og samtidig har fryktelig lyst til å delta på flere av
medlemsmøtene enn jeg har hatt anledning til hittil har jeg et innspill
ifm. møtedag:

*Må* olugmøtene avholdes på *faste* ukedager?

Det er sikkert flere enn meg som har andre faste ting både på tirsdager
og andre dager i uken. Å finne en fast dag som passer for alle nå og i
all fremtid er nok noe optimistisk, men dersom man møtes på litt
varierende ukedager tror jeg flere vil ha mulighet til å komme innom -
en gang i blant ihvertfall.

--
Torbjørn Heltne