[Olug-list] OLUG møtedag

Joachim Mæland joachim@profine.net
Wed, 15 Jan 2003 19:12:59 +0100

Wednesday 15 January 2003 18:48, skrev Torbjørn Heltne:

> *Må* olugmøtene avholdes på *faste* ukedager?
>
> Det er sikkert flere enn meg som har andre faste ting både på tirsd=
ager
> og andre dager i uken. Å finne en fast dag som passer for alle nå o=
g i
> all fremtid er nok noe optimistisk, men dersom man møtes på litt
> varierende ukedager tror jeg flere vil ha mulighet til å komme innom =
-
> en gang i blant ihvertfall.

Det kan endres så snart vi skal planlegge møter for annet kvartal. Kunne vært
greit med en liten runde på alternative møtedager, selv om jeg for egen del
er en sterk tilhenger av tirsdager...

Mitt forslag er å beholde siste "tirsdag i måneden" som en fast møtekveld i
Bunkeren, i tillegg til ambulerende temakvelder, enten i Bunkeren eller på
andre adresser.

Er det andre ukedager/arrangement som eventuelt passer bedre for _faste_ møter
i Bunkeren?

Er det spesielle ønsker om ukedager for eventuelle ambulerende temakvelder?

Er det spesielle ukedager vi bør holde oss unna?

mvh
Joachim

--
http://www.profine.net/