[Olug-list] Linux, bluetooth og t68i

Kenneth Rørvik kenneth@argon.no-ip.com
06 Mar 2003 20:08:30 -0500

On Thu, 2003-03-06 at 08:30, Denis Braekhus wrote:

> Du har løst det ? Spennende! Har en slik telefon selv, og det skulle jeg
> gjerne fått til å fungere ..

Har brukt litt av kvelden til å sette opp en foreløpig liten
bruksanvisning, merk at det er litt som mangler ennå, men dette burde
være nok til å få i gang en test. Blant annet har jeg ikke mekka ferdig
konfigen til initscriptet ennå. Jobber med dette utover kvelden.

Jeg har ikke fått alt på plass ennå, så dersom det inntreffer spesielle
problemer setter jeg pris på en tilbakemelding på det :)

http://argon.no-ip.com/?expand=Computers/Misc&page=content/Computers/Misc/Bluetooth
--
mvh, Kenneth Rørvik
kenneth@argon.no-ip.com    //    http://argon.no-ip.com