[Olug-list] Minner om....

Joachim Mæland joachim@profine.net
10 Mar 2003 17:29:34 +0100

On Mon, 2003-03-10 at 04:43, Kenneth Rørvik wrote:
> Møtested er bunkeren, klokka 19:00 onsdag 12/3. Vel møtt!

Svært mange klager over at Bunkeren er vanskelig å finne, eller ligger
altfor usentralt. Dette er en oppfatning som ikke deles av medlemmer som
kan(TM) veien...

Bunkeren ligger vav busstopp "Bryn skole", ved siden av busstopp
"Klosterheim". Fra disse er det sågår mulig å drasse med seg eget
utstyr.

Personlig foretrekker jeg T-banen til Hellerud, noe som gir meg tid til
en sigarett, etter traumatiske opplevelser i kollektivtrafikken; Ned
trappa og venstre under T-banen, Til venstre nedover Tvetenveien og
diagonalt til høyre over rundkjøringen i krysset mellom Tvetenveien, Ole
Deviksvei, (og Teisenveien). PÃ¥ baksiden av bygget, (den lave butikken
til Bareni AS, "festet" til høyblokka), er det en ståldør og "maskinen
som sier pling"...

Vel møtt...!

Joachim

PS: Jeg kommer til å være i Bunkeren senest 1700, til glede for alle som
er taktløse nok til å komme for tidlig... :-)
--
http://www.profine.net/
http://www.joachim.biz/