[Olug-list] ISDN-oppkoblingsproblemer

Kurt Nielsen kurtn@penguins.no
Mon, 31 Mar 2003 21:23:08 +0200

Per Inge Oestmoen wrote:

> Hei!
>
> Jeg har satt opp en maskin med Mandrake 9.0 for min kamerat Runar.=20
> Maskinen har et ISDN-kort av denne typen for internett-tilgang:
>
> http://www.billion.com/communication/html/isdn/pcicard.htm
>
> N=E5 er problemet at det ikke er mulig =E5 komme ut p=E5 internett og s=
urfe=20
> eller hente/sende e-post uten =E5 g=E5 inn i Mandrake Control Center. I=
=20
> Mandrake Control Center g=E5r Runar p=E5 Network and Internet, og s=E5 =
til=20
> [...]
Det skal la seg gj=F8re =E5 f=E5 det p=E5 oppgave linja nederst. Et ikon =
du=20
trykker p=E5 og s=E5 kobler du deg opp med et trykk.
Har ikke brukt Mandrake p=E5 en stund s=E5 jeg skal ikke komme med noen=20
n=E6rmere forklaring. Da mye kan v=E6re gjort om p=E5 9.0.
Noe automatisk oppkobling er ikke =E5 annbefale da det fort kan bli dyrt.

--
Kurtn