[Olug-list] Medlemsskap

Helge Bjørkhaug snutt@techie.online.no
Sat, 10 May 2003 11:25:04 +0200

On 09.05.03 at 21:28 Simen Gaure wrote:

>Var det ikke det jeg sa, da?  Kun 7-bits ascii med NRCS (ISO-741?) så
>jeg kan lese posten med /bin/mail på min vt100 koblet til en ultrix-maskin
>fra år 50 e.kr.
>
>Jeg synes ærlig talt at de som har en e-postklient som
>ikke støtter helt vanlige tegnsettstandarder bør skaffe seg en som
>gjør det, fremfor å klage på alle andre.

Nå synes jeg det er litt forskjell på en e-postklient som ikke
støtter
vanlige tegnsettstandarder og en e-postklient som er feil/manglende satt
opp.

De som har kommentert andres oppsett i denne tråden, har brukt samme
tegnsett
som deg (bortsett fra en bøgg i Evolution) og til og med samme klient.

Nå kjenner jeg ikke Outlook 2002 (bare 2000), men det skulle ikke være
noe
problem å sette denne opp til å følge anerkjente standarder.
Outlook er jo mye mer enn en e-postklient, og hvis man er fornøyd med
"resten", ser jeg ingen grunn til å bytte ut Outlook - bare endre
oppsettet.
--
Helge Bjørkhaug
Helge's lov nr. 1: Det eneste som er konstant, er forandringen.