[Olug-list] Hardware til Bunkeren

Kjartan Kvassnes kvassnes@netcom.no
Sat, 24 May 2003 12:15:40 +0200

Det har kommet meg for =F8re at mitt tilbud om =E5 skaffe hardware til
bunkeren i OLUG, er videresendt til andre mailinglister ogs=E5.

La meg klargj=F8re et par ting:
Maskinene har v=E6rt fors=F8kt gitt bort til skoler i n=E6romr=E5det, =
men ingen
har =F8nsket =E5 ta imot dem.

Tilbudet gikk ut fra meg til OLUG. Jeg som medlem av OLUG er
interressert i =E5 skaffe utsyr til labben vi har i Bunkeren, ikke til
alle privatpersoner i Osloomr=E5det som kunne tenke seg en gammel =
maskin.
Jeg kan ikke drive "garasjesalg" fra jobben min.=20
Hvordan tror dere det skulle ta seg ut om halve Oslo m=F8ter opp p=E5 =
jobben
min og forventer =E5 f=E5 en PC?

For det tredje, s=E5 er dette bevoktet omr=E5de, og der kommer dere ikke
inn! Skal det hentes noen maskiner i regi av meg, s=E5 blir det bare
aktuelt med noen som jeg kjenner fra f=F8r, og det m=E5 selvsagt v=E6re =
avtalt
med meg p=E5 forh=E5nd. Og det blir BARE aktuelt =E5 komme inn for de =
som skal
hente maskiner til OLUG.

Hvis det blir slik, at dette tilbudet skaffer meg masse ekstraarbeid ved
=E5 oppklare slike misforst=E5elser, vil tilbudet bli trukket.

Skjerp deg Petter!

--
Kjartan Kvassnes