[Olug-list] Hva ønsker vi av OLUG?

Joachim Mæland joachim at profine.net
07 Nov 2003 12:32:23 +0100

On Fri, 2003-11-07 at 10:13, John L. Fjellstad wrote:

> Vel, man kunne jo begynne med å stave Microsoft og Windows riktig.  Had=
de
> vanskeligheter med å lese stykket ditt etter en stund, med alle de krea=
tive
> måtene dine på å stave Microsoft og Windows.

I mitt forsøk på å lodde stemningen og forsøke et annet fokus enn
religiøs Microsoft <> Linux-hets, benyttet jeg alternativ skrivemåte,
dels av gammel vane, dels som et virkemiddel for å ironisere over det
fokuset jeg oppfatter som "litt" over mål.

> Litt vanskelig å ta deg seriøs når du viser slike barnslige takter.

Det er synd, fordi jeg tror tankene jeg gir uttrykk for, er langt
viktigere enn min bruk av språklige virkemiddel.

Jeg tror _virkelig_ at vi bør være mer åpne for integrasjon mot andre
plattformer, og at mange av våre medlemmer kan ha stort utbytte av økt
kunnskap om dette.

mvh
--
Joachim Mæland <joachim@profine.net>