[Olug-list] Re: [Olug-list] Noen som kjører IPCop...

"Helge Bjørkhaug" snutt@techie.online.no
Fri, 03 Oct 2003 12:47:33 +0200

On 03.10.2003 at 10:14 Torbjørn Heltne wrote:

>Nei, jeg tenkte at det måtte komme i "trinn" to eller tre. Jeg ønsker
>naturligvis å kunne laste ned patcher osv. etterhvert.

Burde kanskje ha sagt noe om hvorfor jeg spurte :-)
Er du sikker på at det orange kortet fungerer som det skal?
EN måte å test det på, er å opprette en DMZ pinhole til en tjeneste
i det grønne nettet, og sjekke om man får kontakt med tjenesten.
IPCop kan være litt tricky når det gjelder oppsett av nettkort,
spesielt hvis det er flere av samme merke/modell.