[Olug-list] Innbrudd i Bunkeren

Joachim Mæland joachim@profine.net
06 Oct 2003 15:27:17 +0200

Mellom klokken 0450-0510, natt til mandag 6/10 har tyver rundstjålet
lokalene til Bareni. Tyveriet har også rammet OLUG, men bare i form av 2
switcher og en HUB.

Siden lokalitetene benyttes til møteformål, er politiet generelt
interessert i å sjekke ut alle som deltok på forige møte i Bunkeren.

Som Linux-entusiaster er vi kanskje suspekte i utgangspunktet. En
etterforskning i vår retning vil jeg oppfatte som svært bortkastet tid.
(Så har jeg sagt hva jeg mener om medlemmenes integritet...)

Jeg ville derfor sette STOR pris på om alle kan "angi" seg selv og andre
de kjenner, slik at en deltakerliste blir mest mulig komplett...

Listene kan sendes direkte til meg...

Så langt klarer en svært stresset sekretær å komme på på egenhånd, uten
altfor stort tidsforbruk...:

Joachim Mæland			neyachim	950 89 680
Knut Ingvald Dietzel		divid		92 24 54 30
Hector ?			yakuza		?
Martin Langsjøen		lAphy		?
Siv Elisabeth Soland		sLins		95 28 09 38
Ole-Christian S. Hagenes	agonyzer	90 58 93 47
?				AndyCap

mvh
Joachim
--