[Olug-list] Innbrudd i Bunkeren

Joachim Mæland joachim@profine.net
10 Oct 2003 14:46:25 +0200

On Mon, 2003-10-06 at 15:27, Joachim Mæland wrote:

> Som Linux-entusiaster er vi kanskje suspekte i utgangspunktet. En
> etterforskning i vår retning vil jeg oppfatte som svært bortkastet ti=
d.
> (Så har jeg sagt hva jeg mener om medlemmenes integritet...)

Det har dukket opp en overvåkingsvideo fra noen kameraer plassert
utenfor. Gjerningsmennene kan se ut som Pakistanske/Indiske. Jeg antar
at Politiets fokus med dette er godt plassert... (Om de har økonomi til
annet fokus enn å oppfylle mangelfulle budsjett...)

mvh
Joachim
--
Joachim Mæland <joachim@profine.net>