[Olug-list] Innbrudd i Bunkeren

"Helge Bjørkhaug" snutt@techie.online.no
Fri, 10 Oct 2003 15:24:11 +0200

On 10.10.2003 at 14:46 Joachim Mæland wrote:

>Det har dukket opp en overvåkingsvideo fra noen kameraer plassert
>utenfor. Gjerningsmennene kan se ut som Pakistanske/Indiske. Jeg antar
>at Politiets fokus med dette er godt plassert... (Om de har økonomi til
>annet fokus enn å oppfylle mangelfulle budsjett...)

Det blir vel omtrent som når jeg meldte tyveri av en bilstereo.
Det hadde falt snø i løpet av natten, og det var fotspor fra bilsporene
til en lastebil - bort til søppeldunken (var tømt) og så bort til min
bil,
og derfra tilbake til lastebilen.
Fikk skjema/brev om at saken var henlagt samtidig som jeg meldte radioen
stjålet :-(

--
Helge Bjørkhaug
Helge's lov nr. 1: Det eneste som er konstant, er forandringen.