[Olug-list] MEdlemsmøte 28/10 2003

Per Inge Oestmoen pioe at coldsiberia.org
Thu, 23 Oct 2003 08:59:05 +0200

Kenneth Rørvik wrote:

> Ikke noe problem, utsagnet var mer ment å antyde omtrent hvor i landet
> prisen ligger for en blank plate ;)

Jøss, jeg visste ikke at øl var så dyrt.

Men når dere likevel er ute og samler inn Mandrake 9.2. kan dere ikke
da også ta ned dette og eventuelt mer som måtte komme i mellomtiden:

ftp://ftp.sunet.se/pub/Linux/distributions/mandrake/updates/9.2

Når det gjelder DVD'en, hvordan blir den komponert?

Per Inge Østmoen