[Olug-list] MEdlemsmøte 28/10 2003

Kenneth Rørvik kenneth at rorvik.net
Thu, 23 Oct 2003 09:38:01 +0200 (CEST)

> Jøss, jeg visste ikke at øl var så dyrt.

Vel, blanke media har falt noe i pris den senere tiden (men er fortsatt
alt for dyrt IMHO).

> ftp://ftp.sunet.se/pub/Linux/distributions/mandrake/updates/9.2

Jeg skal se på mulighetene for å inkludere updates i isoen. Kan også
nevnes at isoen inneholder hele main/distrib, pluss mesteparten av
contrib. Totalt 4.4GB med software.

> Når det gjelder DVD'en, hvordan blir den komponert?

I stockdistribusjonen følger det med et script som kan benyttes til å
bygge isoer ut fra repository. Ettersom jeg har fullt speil av 9.2 hjemme
er det en doddle å bygge disse, det tar en fire-fem minutter på en
oppegående maskin.

Jeg kan godt ta med DVDbrenner til bunkeren slik at vi kan brenne etter
behov.

K.