[Olug-list] MEdlemsmøte 28/10 2003

Per Inge Oestmoen pioe at coldsiberia.org
Fri, 24 Oct 2003 15:37:48 +0100

Kenneth Rørvik wrote:

> En kjapp test i går kveld viser at det er en smal sak å sette opp
> iso-scriptet slik at updates også blir inkludert. Detta ordner seg :)
> Det er en del updates ute og går til 9.2 allerede, noe som tyder på at
> releasen kanskje var en smule for tidlig. Håper bare ikke dette blir en
> vane... Vil ikke se Mandrake miste kvaliteten fordi utviklerene kjører for
> hardt på 6 månederssyklusen sin.

På alt.os.linux.mandrake ble det nettopp påstått at den totale mengden
av oppdateringer til 9.2 allerede har nådd 370 Mb.

Så de har nok vært litt for raskt ute. Spørsmålet er om de har ventet
tilstrekkelig lenge med Power Pack'en til at alle bugfixes og
oppdateringer kan bli inkludert i kjøpeversjonene. Hvis ikke, er
Mandrake i alvorlig trøbbel. Noen som vet?

--
Per Inge Oestmoen, Norway