[Olug-list] "Merkelige" problemer linux / apache

Nicolai Langfeldt janl at linpro.no
Tue, 28 Oct 2003 13:07:30 +0100

Denis Braekhus wrote:
>=20
> Sikkert, LRRD ser fint ut, m=E5 ta en titt p=E5 det ved n=E6rmeste anle=
dning.
>=20
>=20
> Hvilke andre "offisielle" prosjekter har Linpro p=E5 gang n=E5 ?=20
> Limacute er jo ett man kjenner til..=20

Siden det sp=F8rres direkte:

http://www.linpro.no/projects/lvs-kiss/ "Load-balancing made Easy" -
   vet jeg ikke s=E5 mye om, men kan kanskje v=E6re noe for Startsiden, j=
eg
   regner med at dere har minst like mye last som da jeg jobbet med Tom.

Ellers har vi produkt-siden v=E5r: http://www.linpro.no/produkter2.=20
"E-nough" er SpamAsassin pakket med vedlikeholdskontrakt, "Uptime" er=20
Nagios og LRRD integrert og pakket.  Utenom Limacute s=E5 er det=20
open-source prosjektene vi satser p=E5 =E5 selge.

http://www.linpro.no/prosjekter er en litt mer komplett prosjektliste.

Nicolai