[Olug-list] [Fwd: Prosjekt: deltakelse i Åpen Kanal]

Kenneth Rørvik kenneth@rorvik.net
Wed, 3 Sep 2003 09:22:14 +0200 (CEST)

Se mail under fra EFN/Thomas Gramstad. Er dette noe vi mener OLUG kan være
med å bidra til? Noen ideer til innhold etc? Diskusjon ønskes!

---------------------------- Original Message ----------------------------
Subject: Prosjekt: deltakelse i Åpen Kanal
From:    "Thomas Gramstad" <thomas@ifi.uio.no>

Elektronisk Forpost Norge har vært i kontakt med Åpen Kanal
(www.openchannel.no) om deltakelse, som innebærer adgang til å
delta i TV-produksjon og TV-distribusjon, inkludert opptil en
halvtime med TV-sendetid i uka.  EFN ønsker å opprette en
uavhengig samarbeidsorganisasjon som består av EFN og andre
deltakere som deler verdier og interesser med EFN, da vi ikke selv kan
fylle opp så mye TV-tid alene, og ønsker å fordele ressurser
og innsats blant deltakerne i en slik samarbeidsorganisasjon.  EFN ønsker
med dette å invitere fri programvare-relaterte grupper og
foreninger til å delta i en slik samarbeidsorganisasjon.

Jeg vedlegger kopi av noe korrespondanse med ytterligere
informasjon.

Jeg ber om tilbakemelding fra interesserte, slik at vi kan avtale
et møte med gjennomgang av hva som er mulig og hva vi ønsker å få
ut av et slikt prosjekt.

Med vennlig hilsen,

Thomas Gramstad
thomas@efn.no /thomas@ifi.uio.no