[Olug-list] [Fwd: Re: [Olug-list] [Fwd: Prosjekt: deltakelse i Åpen Kanal]]

Dag Arild Dramstad dag.arild.dramstad@sensewave.com
Sun, 7 Sep 2003 10:50:10 +0200 (CEST)

Beklager, denne ble aldri postet på lista:
-------- Opprinnelig melding --------
Emne: =?iso-8859-1?Q?Re:_[Olug-list]_[Fwd:_Prosjekt:
_deltakelse_i_=C5pen_Kanal]?=
Fra: "Dag Arild Dramstad" <dag.arild.dramstad@sensewave.com>
Til: <kenneth@rorvik.net>

> Se mail under fra EFN/Thomas Gramstad. Er dette noe vi mener OLUG kan
> være med å bidra til? Noen ideer til innhold etc? Diskusjon ønskes!

Skal vi bidra med en uhyre spennende direktesending fra Bunkeren?

Mulig at det vil være interessant å bidra med å få dette igang, men har
vi ressurser i form av medlemmer som ønsker å delta aktivt?
Medlemmer som har tid til å jobbe med det?

Jeg bidrar gjerne med en hundrings og moralsk støtte for den gode
intensjonen, men hvem skal vi lage tv for? Oss selv?

Dag Arild Dramstad