[Olug-list] Re: [Olug-list] [Fwd: Re: [ Olug-list] [Fwd: Prosjekt: deltakelse i Åpen Kanal]]

Per Inge Oestmoen pioe@coldsiberia.org
Sun, 07 Sep 2003 11:57:44 +0200

Dag Arild Dramstad wrote:

> Skal vi bidra med en uhyre spennende direktesending fra Bunkeren?
> Mulig at det vil være interessant å bidra med å få dette igang, men har
> vi ressurser i form av medlemmer som ønsker å delta aktivt?
> Medlemmer som har tid til å jobbe med det?

> Jeg bidrar gjerne med en hundrings og moralsk støtte for den gode
> intensjonen, men hvem skal vi lage tv for? Oss selv?

Det er nok flere enn bare OLUG-medlemmene som vil mene at en god
presentasjon av OLUG er spennende og lærerik, og en TV-presentasjon av
aktivitetene i bunkeren kan sikkert være en inspirasjon for de mange
som nå er i ferd med å snuse på Linux.

Per Inge Østmoen