[Olug-list] Re: [Olug-list] [Fwd: Re: [

Dag Arild Dramstad dag.arild.dramstad@sensewave.com
Sun, 7 Sep 2003 14:45:48 +0200 (CEST)

> Det er nok flere enn bare OLUG-medlemmene som vil mene at en god
> presentasjon av OLUG er spennende og lærerik, og en TV-presentasjon av
> aktivitetene i bunkeren kan sikkert være en inspirasjon for de mange
> som nå er i ferd med å snuse på Linux.
>
> Per Inge Østmoen

"En god presentasjon" er utfordring i seg selv. Slik jeg har forstått det
må vi produsere alt selv, og da kan det kun bli aktuelt hvis vi har noen
medlemmer som disponerer teknisk utstyr og har lyst til å gjøre dette.
Si ifra hvis dere finnes der ute!

Bunkeren er et fint sted og drikke øl, se på antikk hardware, og å late som
om man liker debian. Et sosialt møtepunkt for linuxbrukere hvor man kan
få hjelp til linuxløsninger. Det budskapet fremføres på 20 sekunder.

Noen sa "søndagsskole" om OLUG, og det stemmer nok rimelig bra. Et møtested
for frelste. Det blir ikke spennende tv av det.

EFN har et (mer) spennende budskap, en agenda som vil være av allmenn
interesse. Bruk av åpne formater i det offentlige, fokus på politisk
lobbyvirksomhet, patentdirektiver, personvern og overvåking.
De av oss med et øye til dette er vel medlemmer på EFN-lista, og for meg
er OLUG en annen arena.

Dag Arild Dramstad