[Olug-list] [Fwd: Re: [Olug-list] [Fwd: Prosjekt: deltakelse i Åpen Kanal]]

Helge Bjørkhaug snutt@techie.online.no
07 Sep 2003 13:57:31 +0200

søn, 2003-09-07 kl. 10:50 skrev Dag Arild Dramstad:
> Beklager, denne ble aldri postet på lista:

Tja. Drive "folkeopplysning" om hva Linux EGENTLIG er for noe,
og være en motpol til Inger Marie Sunde?

--
Helge Bjørkhaug
Det eneste konstante er forandringen