[Olug-list] [Fwd: Re: [Olug-list] [Fwd: Prosjekt: deltakelse i

Dag Arild Dramstad dag.arild.dramstad@sensewave.com
Sun, 7 Sep 2003 15:07:53 +0200 (CEST)

Folkeopplysning om linux er sikkert en fin ting, men vil Åpne Kanal bli
sett av "folk"?
Jeg vil tro at de som benker seg foran skjermen for å se Åpne Kanal er
de som allerede har dykket dypt ned i materien og ønsker å delta i
diskusjoner av den typen som foregår på EFN-lista.(minus all skittkastingen)
Viktig for de som holder på med slikt, pluss en del politikere, samt noen
aktører med økonomiske interesser mot åpenhet.

Denne jobben frontes bra av EFN.
OLUG blir litt mer "hvordan får jeg lyd på pc'en min"-greie.

Dag Arild Dramstad