[Olug-list] Jeg kryper til korset - Trenger hjelp til CSS

Marius Mathiesen marius at friskbris.no
Tue, 30 Mar 2004 13:25:43 +0200 (CEST)

> Tiltredes :)

AOL :-)
Er det klart hva som skal ligge "under panseret" her? Ser ut som olug.no
kj=F8rer PHP, det kunne kanskje v=E6rt en ide =E5 brukt et templating-sys=
tem
her? Slik at samme template/GUI kan brukes p=E5 forskjellige
innholdselementer (hvordan-er, hovedsiden osv) for =E5 produsere (X)HTML'=
en
og s=E5 CSS for screen/print rendering. I en PHP-verden setter jeg is=E5f=
all
penga mine p=E5 Smarty (http://smarty.php.net). Eller er jeg komplett
off-topic her?

Marius

--=20
The trouble with being in the rat race is that even if you win, you're
still a rat. - Lily Tomlin

Please note that all email to this address will be scanned for spam.