[Olug-list] Hvilket wlankort?

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Tue, 11 Jan 2005 08:38:13 +0100

--zhXaljGHf11kAtnf

On Tue, Jan 11, 2005 at 08:16:20AM +0100, Torbj=F8rn Heltne wrote:
> Jeg mener =E5 huske =E5 ha sett en liste over wlankort som har god st=F8t=
te=20
> under linux. Er det noen som kan tenkes =E5 ha sett det samme og har url?
>=20
> Det er en mengde wlankort som er rapportert at de fungerer sammen med=20
> Ndiswrapper s=E5 det er selvf=F8lgelig et alternativ =E5 se p=E5 den n=E5=
r jeg=20
> skal ha et kort som skal brukes sammen med FC3.

Hei Torbj=F8rn,

Listen over WLAN-kort og deres st=F8tte under Linux finner du her:

  <URL:http://www.linux-wlan.org/docs/wlan_adapters.html.gz>

Generelt s=E5 skal vel kort med Prism chip-set v=E6re godt st=F8ttet, hvis
ikke jeg husker feil ... :-)

mvh,
--=20
Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
                        WWW   : http://dietzel.no/

--zhXaljGHf11kAtnf

--zhXaljGHf11kAtnf--