[Olug-list] Intel strateginotat

Pal Lykkja lykkja at gmail.com
Sun, 6 Nov 2005 15:56:11 +0100

------=_Part_35565_12997704.1131288971596

Hei!

Ville berre meddele dykk denne saken i tilfelle de ikkje har sett den:
http://lxer.com/module/newswire/view/46917/

Mvh Paal Lykkja
ps. Ubuntu er supert aa bruke, iBook G4 gaar faktisk litt raskare med Ubunt=
naar eg surfar, men mogleg det berre er fordi eg har ei fersk installering.
Baade Prince sin Postbanken og min Skandiabanken gaar saa det susar med
Ubuntu. Har litt problemer med ae oe og aa paa tastaturet.

------=_Part_35565_12997704.1131288971596

Hei! <br>
Ville berre meddele dykk denne saken i tilfelle de ikkje har sett den: <a h=
ref=3D"http://lxer.com/module/newswire/view/46917/">http://lxer.com/module/=
newswire/view/46917/</a><br>
Mvh Paal Lykkja <br>
ps. Ubuntu er supert aa bruke, iBook G4 gaar faktisk litt raskare med
Ubuntu naar eg surfar, men mogleg det berre er fordi eg har ei fersk
installering. Baade Prince sin Postbanken og min Skandiabanken gaar saa
det susar med Ubuntu. Har litt problemer med ae oe og aa paa
tastaturet. <br>

------=_Part_35565_12997704.1131288971596--