[Olug-list] iBook og Ubuntu

Morten M Wiken morten at molde.org
Mon, 7 Nov 2005 07:08:59 +0100

H=F8rer flere sier at Ubuntu er fint p=E5 iBook, men selv syns jeg det =
er =20
treigt i forhold til OS X 10.4.3. Sliter ogs=E5 med norsk tegnsett og =20=

trackpaden i Ubuntu. Dette blir vel kanskje som =E5 banne i kirka, men =20=

p=E5 mac foretrekker jeg faktisk OS X. P=E5 PC er det s=E5nn 50/50 p=E5 =
om =20
boksene mine kj=F8rer Linux eller Windows alt etter bruksomr=E5dene.

Bare mine sm=E5tanker og meninger p=E5 tampen av en litt for lang =
nattevakt.

Morten M Wiken
morten@molde.org