[Olug-list] Erfaringer med GNUPG?

Ener Borg enerb at student.matnat.uio.no
Wed, 8 Feb 2006 20:18:10 +0100

--+pHx0qQiF2pBVqBT

On Tue, Feb 07, 2006 at 10:38:15AM +0100, Lisa Wold Eriksen wrote:

> [...]
dem?

Jeg er absolutt ingen datanerd.=20
Jeg har brukt gnupg i windows som extinctions (Enigmail) til thunderbird og=
 det fungerer. Men mange bruker epostprogrammer som ikke klarer =E5 lese ma=
ilene jeg sender. (Ogs=E5 thunderbird)  Tror det er fordi de tolker MIME st=
andarden feil. Det l=F8ser jeg ved inline signering. Har ikke pr=F8vd WinPT.

I Thunderbird er det greit
http://enigmail.mozdev.org/
http://dudu.dyn.2-h.org/nist/gpg-enigmail-howto.php

Det beste er kanskje =E5 innstallere zygwin og mutt men det har jeg ingen e=
rfaring med. Hvis du absolutt m=E5 bruke windows er det den l=F8sningen jeg=
 vil anbefale.
Bruker selv mutt i Linux.

--=20
Ener Borg