[Olug-list] Erfaringer med GNUPG?

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Wed, 8 Feb 2006 20:56:00 +0100

On Tue, Feb 07, 2006 at 10:38:15AM +0100, Lisa Wold Eriksen wrote:
[klipp]
> Jeg kommer prim=E6rt til =E5 kj=F8re GNUPG p=E5 Windows (2000/XP), s=E5=
 WinPT
> ser interessant ut - noen som har erfaringer med det? Er det stabilt
> eller buggy, er det greit =E5 ta i bruk for ikke-datafolk?

Litt off-topic, men siden GnuPG er et godt verkt=F8y here goes ...

WinPT fungerer OK som grafisk front-end til GnuPG-funksjonalitet som
signering/verifisering og kryptering/dekryptering av filer eller innhold
p=E5 utklippsbordet, samt h=E5ndtering av n=F8kkelringer.

Dog WinPT gir ingen integrasjon med MUA. Dersom du =F8nsker det s=E5 er
tipsene til Ener Borg om Thunderbird+Enigmail gode.

mvh,
--=20
Knut Ingvald Dietzel