[Olug-list] Erfaringer med GNUPG?

Roy-Magne Mo rmo at sunnmore.net
Wed, 8 Feb 2006 23:23:46 +0100

On Wed, Feb 08, 2006 at 11:04:46PM +0100, Morten M Wiken wrote:
> S=E5 det du med andre ord mener er at man skal bedrive en elitistisk =20
> politikk og kun bedrive utvikling for linux? Selv er jeg en flittig =20
> bruker av mange =E5pen-kildekode-l=F8sninger p=E5 OS X, Windows og fler=
e =20
> linuxdistroer gjennom jobb, skole og fritid, ikke minst fordi jeg er =20
> avhengig av alle OS'ene i forskjellige situasjoner, og ser da en helt =20
> klar fordel med mest mulig like l=F8sninger p=E5 alle plattformene. Nei=
, =20
> er det mulig b=F8r vel programvaren porteres til flest mulig OS for =E5=
> [...]

Elitisme kan vere greitt det p=E5 sine omr=E5der, men elitisme er somrege=
noko ein tenker p=E5 n=E5r det er snakk om *BSD :)=20

Nei, eg synes ikkje det er positivt =E5 la tilby alle program utvikla ope=
source r=F8rsla p=E5 plattforma til Bill Gates eller Steve Jobs, slik at =
ein
kan fortsette =E5 tvinge brukarar til =E5 akseptere ein monopolsituasjon =
p=E5
andre omr=E5der. Dette f=F8rer t.d. til at Microsoft f=E5r innf=F8rt sine
defekte DRM-id=E9ar som ein de facto standard eller Apple gjer det same
med iTunes - n=E5r ein faktisk kunne l=F8yst dei reelle problema. Spesiel=
er dette ille n=E5r folk brukar Firefox som browser til vanleg, og s=E5
kanskje IE kun for =E5 aksessere enkelte sitar n=E5r dei treng det.=20

Trur du dei som har siten som kun st=F8ttar IE, gidd =E5 gjere det n=E5r =
folk
syns det er heilt greitt =E5 gjere det p=E5 den m=E5ten?=20

Ein ting er =E5 bruke fleire plattformer i undervisningssamanheng, men
valga som vi gjer medf=F8rer tilbakemeldingar til marknaden - d=E5 er det
viktig at dei er s=E5 tydeleg som vi =F8nskar dei =E5 vere.=20

--=20
Roy-Magne Mo