[Olug-list] Ordresystem /databaseverktøy

Roy-Magne Mo rmo at sunnmore.net
Mon, 17 Jul 2006 14:12:00 +0200

On Mon, Jul 17, 2006 at 01:25:36PM +0200, Dag Sverre Seljebotn wrote:
> I deltidsjobben min er de på utkikk etter et verktøy for å holde =
styr
> på cateringvirksomheten sin (jobben er å være IT-ansvarlig på e=
> folkehøyskole). Kjøkkenet skal legge inn ordrer, overføre
> fakturainformasjon til kontoret (vel, automatisk) og kunne endre hva so=
> bestilles, priser etc.

Gode spørsmål, men dessverre kanskje ikkje så veldig gode svar :(

Treng du ein skjermbasert sak? Det er ein del POS-saker på freshmeat
(http://freshmeat.net) eller er preferansane web-basert?

Og kor mykje pengar har du lyst til å bruke? Når det gjeld faktura og
økonomi kan ein gjerne tillate seg å bruke litt. Det eg ser på å bruke
sjølv er E-conomic (http://www.e-conomic.no/) , men denne ser ikkje ut
til å vere heilt klar for Altinn enno. Mot dette systemet får du
SOAP-gatewayar som gjer at du kan vedlikehalde kundeliste,
produktdatabase og generere fakturalinjer. Så får rekneskapsførar og
revisor sine egne lettfattelege webgrensesnitt.

Forhåpentlegvis får ein samtidig laga såpass generelle grensesnitt her,
at det vert enkelt å bytte ut desse systema om det skal vere ein grunn
til det - berre verdien av å kunne er stor :)

Sjølvsagt er dette berre teoriar, sidan eg ikkje enno har prøvd å få
dette til å fungere... men tenkte eg skulle legge litt innsats i å få
det til.

--
Roy-Magne Mo