[Olug-list] Trådløst ethernet

Torbjørn Heltne torbjorn.heltne at amelektronikk.no
Sat, 04 Mar 2006 11:34:47 +0100

Roy-Magne Mo wrote:
> må den 27.02.2006 klokka 08:22 (+0100) skreiv Nicolai Langfeldt:

> Og då skjer meir og meir av funksjonaliteten i drivarane, som fører til
> at dei fleste produsentar aldri kjem til å opne drivarane sine. Synd for
> oss linuxbrukarar, men akseptabelt så lenge det eksisterar opne (og
> dyrare) alternativ.

Interessant, og litt ukult.

Jeg bruker noen eksterne USBdisker i forskjellige sammenhenger. Backup,
flytting av filer mellom jobb/hjemme, osv. Jeg synes det går rimelig
kjapt og med moderat CPUbelastning.

Er det likevel noen som har observert hastighets-/ytelsesforskjeller
mellom ulike typer diskkabinett - der diskdrev mm er likt ellers?

--
Torbjørn Heltne