[Olug-list] Trådløst ethernet

Roy-Magne Mo rmo at sunnmore.net
Sat, 04 Mar 2006 14:44:13 +0100

lau den 04.03.2006 klokka 11:34 (+0100) skreiv Torbjørn Heltne:

> Interessant, og litt ukult.

Trenden dukka vel først opp med dei såkalte "win modems". Men dette er
sjølvsagt avhengig av kva ein ser på som sitt fortrinn, om du vil pushe
hardware vil du gjerne bruke drivarar som er lett tilgjengeleg. Dersom
du handlar hardware frå andre og skal marknadsføre dette under eige
brand, prøvar du gjerne å differensiere deg på drivarar og programvare.
Det er kun den siste modellen som er mogleg dersom ein må signere ein
NDA for å få tilgang til spesifikasjonar.

> Jeg bruker noen eksterne USBdisker i forskjellige sammenhenger. Backup,=

> flytting av filer mellom jobb/hjemme, osv. Jeg synes det går rimelig
> kjapt og med moderat CPUbelastning.

Trur ikkje disk ikkje er heilt samanliknbart, det er vel ikkje så mykje
som skiljer eit diskskap frå eit anna når det gjeld eigenskapar? Reknar
ikkje med at du finn noke funksjonalitet som minner om SAN i desse?