[Olug-list] Ledig stilling ved HI i Bergen

Vestrheim, Lene lene.vestrheim at imr.no
Fri, 10 Mar 2006 11:32:58 +0100

Hei!

Jeg vil straks beklage om dere mener at denne eposten er upassende p=E5
olug-listen. I s=E5 fall, gi meg beskjed, s=E5 lover jeg =E5 ikke sende =
epost
om ledige stillinger flere ganger.
=20
Grunnen til at jeg tar meg den frihet =E5 sende eposten til olug er at =
de
tre gangene vi har sendt slik epost til blug (Bergen linux user group),
har det v=E6rt positivt mottatt. H=E5pet er =E5 n=E5 ogs=E5 =
linuxentusiaster i
Oslo.

Stillingen vil prim=E6rt omfatte brukerst=F8tte, men helpdesk gruppen =
har ogs=E5 andre=20
oppgaver slik som drifting av v=E5rt helpdesk system OTRS, =
administrering av Spamassassin for hele HI,
og drift av YUM repository. Utviklingen av kickstart og unattended =
installasjoner betjenes ogs=E5 av denne gruppen.
Helpdesk gruppen er ogs=E5 ansvarlige for alt innkj=F8p av maskinvare og =
programvare ved HI.

Havforskningsinstituttet har et sterkt og voksende unixmilj=F8, med over
90 registrerte unixbrukere. Av disse er over 30 meget aktive brukere av
Unix. Det blir derfor stadig viktigere med god linux kompetanse i 1. =
linje.

HI har et internnett som dekker Matre, Austevoll, Fl=F8devigen, =
Parisvatnet, Troms=F8, 5 bygg i
Bergen og en del forskningsfart=F8y. P=E5 stasjonene v=E5re har vi =
lokale IT-ansvarlige som faglig er tilknyttet Helpdeskgruppen ved IT =
avdelingen.

Den fullstendige utlysningsteksten finner dere p=E5:
http://www.imr.no/aktuelt/ledige_stillinger/avdelingsingenior2

=20
Om noen av dere skulle ha =F8nske =E5 f=E5 mer informasjon om stillingen =
s=E5 ta
gjerne kontakt.=20

Lene Vestrheim
Nettverksansvarlig / Network Administrator
IT-Seksjonen/IT Division
Havforskningsinstituttet/Institute of Marine Research

E-post/e-mail	lene@imr.no
Web			http://www.imr.no
Telefon/Telephone	(+47) 55236868
Telefaks/Telefax 	(+47) 55236869
Mobil/Mobile		93419889
Gate/Street		Nordnesgaten 50
Adresse/Address	Havforskningsinstituttet
			P.b. 1870 Nordnes
			N-5817 BERGEN
			Norway