[Olug-list] Takk for en grundig analyse om lydkor t og Linuxstøtte

Steinar Johansen steinar.johansen17 at chello.no
Sat, 07 Oct 2006 21:27:37 +0200

Torsdag 05-10-2006 02:35, skriver Per Øyvind Karlsen en meget grundig
analyse om lydkort og Linuxstøtte. jeg vill bare takke deg for at du tok
deg tid til å gå såpass grundig inn i materien.

Selv kan jeg ikke så mye om disse tingene enda, men jeg har en god venn
 blant medlemmene her på denne listen som hjelper meg.
dette vil sikkert gi oss masse nyttig kunnskap i vårt videre arbeid med
å finne et lydkort som jeg kan bruke.

Takk til alle som har kommet med innspill til dette emnet!