[Olug-list] Linux --> Windows "linjeflyt" i epost

Thomas Gramstad Thomas Gramstad <thomas at ifi.uio.no>
Wed, 12 Dec 2007 23:24:24 +0100 (CET)

Har f=E5tt en klage fra en Windows-bruker som opplever at epostene
jeg sender ham flyter ut og fyller opp hele skjermen i hans
epostklient (som er Microsoft Office Outlook 11 if=F8lge brevhode).

Mitt sp=F8rsm=E5l er derfor hva han kan gj=F8re med sitt epost-oppsett
for =E5 l=F8se dette -- gjerne en peker til en side der dette st=E5r
beskrevet. Og gjerne en peker til en generell ressurs som
beskriver slike l=F8sninger for mange ulike epostklienter p=E5
Windows. (S=E5vidt jeg vet har problemet =E5 gj=F8re med at Windows i
utgangspunktet koder og tolker linjeskift annerledes enn
Linux/Unix, men at dette kan l=F8ses i oppsettsmenyene for
epostklienten.)

Thomas Gramstad
thomas@ifi.uio.no