[Olug-list] Re: [Olug-list] Gratis hjelp til å installere Linux

Denis Brækhus denis at startsiden.no
Tue, 13 Feb 2007 22:58:34 +0100 (CET)

----- Nicolai Langfeldt <janl@linpro.no> wrote:
> Kjære deg.  Olug er et gjørokrati.  Dersom du ønsker Mandr=
iva Linux
> profilert i OLUG så gjør noe konstruktivt. Dersom ditt bidrag h=
er er
> begrenset til å rakke ned på de som gjør noe så hold =
kjeft.

Her holder jeg definitivt med Nicolai. Jeg synes denne debatten er helt latterlig. Hadde spørsmålet i første omgang vært noe slikt som : "Er det ok om jeg stiller opp og hjelper til med installasjon av Mandriva for de som ønsker det?", så ville jo saken stilt seg vesentlig annerledes med en gang.

At OLUG ordner en installfest er jo i utgangspunktet en veldig positiv sak. Hvilken distro folk får hjelp med er jo sannsynligvis revnende likegyldig for de som trenger hjelp til installasjon av Linux uansett.

hilsen
--
Denis Braekhus - Teknisk Ansvarlig ABC Startsiden AS
http://www.startsiden.no