[Olug-list] Gratis hjelp til å installere Li nux

Kenneth Rørvik krorvik at gmail.com
Tue, 13 Feb 2007 23:17:49 +0100

Denis Brækhus wrote:

> Jeg synes denne debatten er helt latterlig.

Vel, jeg kjenner litt til poster som en god bidragsyter til åpen
kildekode og til miljøet generelt, og å betvile hans vilje til å hjelpe
i denne saken er en avsporing.

Hvis han føler at noe er et problem, er det LOV å si fra. Så får vi ta
debatten etterpå. Selv om noen syns den er latterlig - men jeg synes nå
  tvert imot at debatten er fornuftig å ta så lenge man holder seg til
saken. Der er slik demokratiet fungerer. Slik er det ikke alltid i et
gjørokrati.

Kenneth.