[Olug-list] Installfest

Per Henrik Oja per at oja.no
Thu, 24 Apr 2008 20:00:32 +0200

Heps, ny styreleder i olug her.

Setter stor pris p=E5 initiativet! Er dessverre i utlandet p=E5 den 29. S=
kal=20
se om jeg f=E5r rista liv i noen Olugere. En meldte seg faktisk akkurat=20
n=E5! Skal jeg be de sende deg en epost eller bare dukke opp? =20

Har lagt ut eposten du sendte p=E5 olug.no. Kan legge ut en bedre tekst /=
=20
plakat s=E5 fort noen har laget slikt ;)

Med vennlig hilsen
Per Henrik Oja
Arbins gate 5, NO-0253 OSLO
mailto:per@oja.no