[Olug-list] Installfest

Simon Souyris Strumse simonstrumse at gmail.com
Thu, 24 Apr 2008 20:15:02 +0200

------=_Part_2231_12713772.1209060902822

Hei.

Kunne det ikke v=E6rt kombinert med en releaseparty for nye Hardy Heron? El=
ler
er det noen som vet om det blir noe av? Som hovedstaden i et land med en
viss andel Ubuntu-brukere s=E5 burde det v=E6re mulig =E5 f=E5 til.

Med =E5pen hilsen
Simon Strumse

2008/4/24 Per Henrik Oja <per@oja.no>:

> Heps, ny styreleder i olug her.
>
> Setter stor pris p=E5 initiativet! Er dessverre i utlandet p=E5 den 29. S=
kal se
> om jeg f=E5r rista liv i noen Olugere. En meldte seg faktisk akkurat n=E5=
! Skal
> jeg be de sende deg en epost eller bare dukke opp?
> Har lagt ut eposten du sendte p=E5 olug.no. Kan legge ut en bedre tekst /
> plakat s=E5 fort noen har laget slikt ;)

> [...]
Hadde vore

--=20
Mvh
Simon Souyris Strumse
Flyktningutvalget i SOS Rasisme
tlf. 91717154
@: simonstrumse@gmail.com

------=_Part_2231_12713772.1209060902822

Hei.<br><br>Kunne det ikke v=E6rt kombinert med en releaseparty for nye Har=
dy Heron? Eller er det noen som vet om det blir noe av? Som hovedstaden i e=
t land med en viss andel Ubuntu-brukere s=E5 burde det v=E6re mulig =E5 f=
=E5 til.<br>
08/4/24 Per Henrik Oja &lt;<a href=3D"mailto:per@oja.no">per@oja.no</a>&gt;=
:<br><blockquote class=3D"gmail_quote" style=3D"border-left: 1px solid rgb(=
204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">
Heps, ny styreleder i olug her.<br>
Setter stor pris p=E5 initiativet! Er dessverre i utlandet p=E5 den 29. Ska=
l se om jeg f=E5r rista liv i noen Olugere. En meldte seg faktisk akkurat n=
=E5! Skal jeg be de sende deg en epost eller bare dukke opp? &nbsp;<br>
Har lagt ut eposten du sendte p=E5 <a href=3D"http://olug.no" target=3D"_bl=
ank">olug.no</a>. Kan legge ut en bedre tekst / plakat s=E5 fort noen har l=
aget slikt ;)<br>
Med vennlig hilsen<br>
Per Henrik Oja<br>
Arbins gate 5, NO-0253 OSLO<br>
mailto:<a href=3D"mailto:per@oja.no" target=3D"_blank">per@oja.no</a><br>
(+47) 40 21 84 22 <br>
204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">
Til Olug, Ping, Ubuntu.no<br>
[...]
vsagt ope for alt anna enn virusjakt p=E5 Microsoftmaskiner.<br>

kkje har sponsor denne gongen?<br>

Helsing P=E5l Lykkja<br>