[Olug-list] Installfest

Pal Lykkja lykkja at gmail.com
Thu, 24 Apr 2008 20:47:41 +0200

------=_Part_7164_1761903.1209062861599

Hei!

Releaseparty h=F8yrest artig ut, og det trur eg har potensiale. Kunne hatt
litt Ubuntu Cola og litt Free Beer ogs=E5 (synd tollvesenet har s=E5 imot
Gujarana som er ein av ingrediensane i Free Beer). Slutten av april er
faktisk veldig bra tidspunkt for =E5 ta ein fest her i Noreg, spesielt med
nylaga Linux. Det er ein bar p=E5 Bussterminalen i Oslo som har ein Ubuntu
tilhengjar som eigar, han har ogs=E5 tr=E5dlaust nettverk og billeg =F8l =
=E5 selje.
Han g=E5r det an =E5 snakke med. Sentralt er det ogs=E5 for dei som bur uta=
nfor
Oslo kan berre ta toget eller bussen rett til stasjonen. Baren ligg rett
over taxihaldeplassen utanfor Oslo Bussterminal, s=E5 den er lett =E5 finne=
.
H=E5par den er der framleis.

Er nokon av dykk gode til design? Fint om nokon kan gjer noko med denne
plakaten (fjerne Simula-logoen, og fikse datoen), s=E5 skal eg st=E5 for
opptrykking og uthenging her p=E5 Blindern p=E5 m=E5ndag morgon:
http://olug.no/~kid/olug/posters/olug-plakat-2007-09-04-installasjonsfest.p=
df

Venleg helsing P=E5l

2008/4/24 Simon Souyris Strumse <simonstrumse@gmail.com>:

> Hei.
>
> Kunne det ikke v=E6rt kombinert med en releaseparty for nye Hardy Heron?
> Eller er det noen som vet om det blir noe av? Som hovedstaden i et land m=
ed
> en viss andel Ubuntu-brukere s=E5 burde det v=E6re mulig =E5 f=E5 til.
>
> Med =E5pen hilsen
> Simon Strumse

 Skal

> --
> Mvh
> Simon Souyris Strumse
> Flyktningutvalget i SOS Rasisme
> tlf. 91717154
> @: simonstrumse@gmail.com

------=_Part_7164_1761903.1209062861599

Hei!<br><br>Releaseparty h=F8yrest artig ut, og det trur eg har potensiale.=
[...]
finne. H=E5par den er der framleis.<br><br>Er nokon av dykk gode til design=
? Fint om nokon kan gjer noko med denne plakaten (fjerne Simula-logoen, og =
fikse datoen), s=E5 skal eg st=E5 for opptrykking og uthenging her p=E5 Bli=
ndern p=E5 m=E5ndag morgon:<br>
sjonsfest.pdf">http://olug.no/~kid/olug/posters/olug-plakat-2007-09-04-inst=
il_quote">
2008/4/24 Simon Souyris Strumse &lt;<a href=3D"mailto:simonstrumse@gmail.co=
m">simonstrumse@gmail.com</a>&gt;:<br><blockquote class=3D"gmail_quote" sty=
le=3D"border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex;=
 padding-left: 1ex;">
Hei.<br><br>Kunne det ikke v=E6rt kombinert med en releaseparty for nye Har=
dy Heron? Eller er det noen som vet om det blir noe av? Som hovedstaden i e=
t land med en viss andel Ubuntu-brukere s=E5 burde det v=E6re mulig =E5 f=
=E5 til.<br>

08/4/24 Per Henrik Oja &lt;<a href=3D"mailto:per@oja.no" target=3D"_blank">=
per@oja.no</a>&gt;:<br><blockquote class=3D"gmail_quote" style=3D"border-le=
ft: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: =
1ex;">
Heps, ny styreleder i olug her.<br>
Setter stor pris p=E5 initiativet! Er dessverre i utlandet p=E5 den 29. Ska=
l se om jeg f=E5r rista liv i noen Olugere. En meldte seg faktisk akkurat n=
=E5! Skal jeg be de sende deg en epost eller bare dukke opp? &nbsp;<br>
Har lagt ut eposten du sendte p=E5 <a href=3D"http://olug.no" target=3D"_bl=
ank">olug.no</a>. Kan legge ut en bedre tekst / plakat s=E5 fort noen har l=
aget slikt ;)<br>
Med vennlig hilsen<br>
Per Henrik Oja<br>
Arbins gate 5, NO-0253 OSLO<br>
mailto:<a href=3D"mailto:per@oja.no" target=3D"_blank">per@oja.no</a><br>
(+47) 40 21 84 22 <br>
204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">
Til Olug, Ping, Ubuntu.no<br>
[...]
vsagt ope for alt anna enn virusjakt p=E5 Microsoftmaskiner.<br>

kkje har sponsor denne gongen?<br>

Helsing P=E5l Lykkja<br>