[Olug-list] Kopiering fra kamera + Firefox 3.0

Ener Borg enerb at student.matnat.uio.no
Wed, 23 Jul 2008 18:44:46 +0200

Thomas Gramstad wrote:

> Neste runde blir å taue en fra Drift inn hit, men det får jeg
> nok ikke gjort før imorgen, de er antagelig gått for dagen nå.

Venter spent på resultatet siden jeg har en usb pen som oppfører seg
akkurat likt. Men den får jeg koblet opp i windows og i Ubuntu dapper.
Kanskje det er formateringen?

Men til noe annet. Ubuntu Dapper 6.0.6
Jeg innstallerte manuelt firefox 2.0.X for en tid tilbake siden jeg var
lei av å vente. Etter en tid fikk jeg beskjed om at en ny versjon var
kommet og gledet meg til det jeg trodde var 3.0. Men det jeg fikk var en
versjon av 1.5.X. Hvorfor ligge ubuntu så langt etter? Jeg innstallerte
da manuelt 3.0 men den kunne jeg ikke bruke uten å oppdatere GTK+ +
diverse andre ting, noe som ble en lang operasjon jeg ga opp. Så nå
sitter jeg med backup av 1.5.X